Friday, September 08, 2017

Abang Long Fadil 2


Yes.. it's 2017 dan aku masih lagi setia bersama Zizan Razak.. eh.. lain macam jer bunyi eh.. hahahaaaa.. 

Just nak share mengenai filem terbaru Zizan Razak iaitu Abang Long Fadil 2. Apa yang boleh aku katakan adalah filem ini sememangnya berbeza dengan Abang Long Fadil 1. Memang nampak kematangan lakonan Zizan Razak dan ke'handsome' an Zizan Razak.. Uishhhhhhh.. Memang banyak kali habaq ke dia, awat handsome sangat.. Dia senyum jaaaa.. heheee.. Masa aku update ni, jumlah kutipan dikatakan telah pun RM 13 Juta dalam masa 13 hari. Ulang suara. RM 13 JUTA 13 HARI.. Dahsyat penangan ALF2 kali ni. 



Siapa yang minat Zizan Razak, pi la tengok filem ni di pawagam berdekatan yer. Yang tak minat tu duduk diam diam sudah. Jangan nak kecam sebarangan pulak. Heheheeee..

In Shaa Allah. Kalau aku rajin nak update blog ni, aku coretkan lagi di sini.. Itupun kalau korang tak jemu dengan aku.. hahahaaa

A.d.i.o.s





No comments:

Post a Comment

TQ sebab sudi tinggalkan komen.
Kawan2 memang terbaik..
♥^_^♥