Thursday, June 19, 2014

Rindu II

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf... 
agak lama meninggalkan ruangan pena ini
kekecewaan yang menyelubungi diri
menyebabkan aku membisu untuk seketika
aku berusaha merawat kekecewaan hati
bagi membolehkan aku terus kuat menghadapi liku hidup
yang penuh dengan cabaran
mungkin muda untuk aku mengatakan cabaran hidup
sedangkan aku tahu
di luar sana ada yang lagi 'sakit' menghadapinya
ada khilaf yang tidak aku sedari
ada hikmahnya aku merasai semua ini
aku redha dengan apa yang terjadi
aku percaya dengan ketentuan-Nya

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kerana itu aku rindu
rindu untuk membebel di ruangan ini
cewahhhh...
 jiwang semacam kan.. macam poyo jer..
holla holla rakan bloggers.. 
maaf la dah lama tak membebel kat sini
tunggu eh..
T akan update sedikit demi sedikit



A.d.i.o.s

1 comment:

  1. Share la. Sedikit sebanyak boleh ubati kelukaan tu

    ReplyDelete

TQ sebab sudi tinggalkan komen.
Kawan2 memang terbaik..
♥^_^♥