Positive To Recover - V

hari ni AT gi sesi facial fisio,
pegawai perubatan fisio tu cakap
banyak perubahan dah berlaku
dan
AT tak payah datang lagi lepas ni
itupun
kalau doktor pakar sendiri maklumkan
AT dah sembuh sepenuhnya
Alhamdulillah..
Syukur Pada Mu Ya Allah..
terima kasih pada kawan2 sekalian
yang sentiasa mendoakan kesihatan AT

+ve in life
setiap sakit ada ubatnya

A.d.i.o.s



Comments

  1. In Shaa Allah...saya doakan... get well soon yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq so much dear for your DOA.. hanya Allah SWT yang mampu membalasnya.. ^_^

      Delete
  2. syukur alhamdulillah. semoga sentiasa sihat ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Shaa Allah... Amin.. TQ for ur DOA sis.. ^_^

      Delete
  3. alhamdulillah....mmg setiap penyakit tu ada penawarnya...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... Doa dari Timi juga kan... TQ sis ^_^

      Delete
  4. Akak sakit apa ye?? Apapun alhamdulillah makin ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bells Palsy - paralysis pada muscle di bahagian muka.. tapi sebelah jer.. 2 bulan jugak la kena.. skang Alhamdulillah.. 27hb Mac ni pergi jumpa doktor pakar.. TQ dik sbb bertanya khabar.. ^_^

      Delete
    2. Sama-sama.

      Mesti doktor suruh buat ekspresi muka, naikkan kening, jelir lidah, senyum, pandang kiri-kanan semua tu kan sebab nak check cranial nerves. Am belajar benda ni sem lepas waktu neurology.

      Time exam dapat patient yang paralysis separuh badan. Gerakkan anak mata ke kanan boleh tapi ke kiri tak boleh. Senyum muslce belah kanan je gerak.

      Delete
    3. A'ah... buat dpn cermin, lps tu gelak sorang2.. he3.. doktor suruh jaga kesihatn & jgn stress2.. akak kena pun pasal 2 benda ni la.. kena plak time exam semester.. lagila sedey.. hu3.. skang mkn vitamin yg hospital provide.. ^_^

      Delete

Post a Comment

TQ sebab sudi tinggalkan komen.
Kawan2 memang terbaik..
♥^_^♥

Popular posts from this blog

Si Hijau ku merajuk lagi!!!! - masalah hon & minyak hitam terlebih

Mencari Ramli Musim Ke-5 Kini Bermula!