Yummy... Kek Balang...

Selepas Red Velvet, Pavlova, Kek Pelangi  & Durian Crepe, keindahan dunia pastri ditambah seri dengan populariti Kek Balang pula.. Mungkin ada yang dah lama tahu tapi serius, AT BARU TAHU.. aduss... lambat sungguhhhhhh... Macam mana baru tahu...??? Apa lagi, KOSMO la... he3..

KOSMO
KOSMO
KOSMO
Sumber : GOOGLE
Sumber : GOOGLE
Sumber : GOOGLE

Rupanya memang dah popular Kek Balang ni.. AT jer yang lammmmbatttt tahu.... nyum nyum.. Menarik kan? Mula2 tu macam blur jap, nak makan macam mana? Adoooii ko ni AT.. Dengan sudu la.. he3.. Menurut laporan dalam KOSMO hari ni, pengusaha kek balang ini ada yang membakar dahulu kek tersebut then isi dalam balang & ada juga yang terus meletakkan adunan dalam balang tu then bakar.. Kawan2 boleh baca kat sini. Kreatif kan diorang nih.. In Shaa Allah, rezeki tu ada pada mereka yang sentiasa berusaha.. Jangan putus asa.. 

Asyik ingat makan jer... 
Bila entah nak start diet.. 
Ramai dah tegur nih.. 
Aduss... 


A.d.i.o.s


Comments

Popular posts from this blog

Si Hijau ku merajuk lagi!!!! - masalah hon & minyak hitam terlebih

Mencari Ramli Musim Ke-5 Kini Bermula!