My Study : Year 1, 2nd Trimester Exam


Setelah berjuang selama 4 hari, 
Alhamdulillah, 
selesai sudah exam 2nd trimester.. 
AT tawakal jer sebab dah berusaha sedaya upaya 
(rasanya la)
tunggu jer la result.. 
kali ni AT bernazar,
sekiranya ke 5-5 paper yang AT ambil ni lulus sepenuhnya,
AT nak puasa sebulan..
sebab apa?
minggu periksa tu jugak AT telah diberi ujian dr ALLAH SWT
nanti AT cerita..
buat masa ni, AT perlukan kekuatan mental
perlu positive kan diri
but 
kawan2 don't worry ya
AT masih waras untuk menghadapinya
hadapi dengan senyuman
(^_^)

A.d.i.o.s




Comments

  1. Fie doakan At berjaya, jangan mudah putus asa, Allah ada bersama sama dengan orang yang berjuang mencari ilmu. InsyaAllah :)

    ReplyDelete
  2. all the best akak...figthing2 walau apa pun halangan...insyaAllah kejayaan milik akk =) semoga Allah permudahkan segala urusan akk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ dik... doa adik Allah SWT sahaja yg mampu membalasnya.. ^_^

      Delete
  3. semoga berjaya dengan cemerlang yer aety..

    ReplyDelete
  4. take dear.... dan saya doakan awak berjaya lulus kesemua2 paper tu ek...

    ReplyDelete

Post a Comment

TQ sebab sudi tinggalkan komen.
Kawan2 memang terbaik..
♥^_^♥

Popular posts from this blog

Si Hijau ku merajuk lagi!!!! - masalah hon & minyak hitam terlebih

Mencari Ramli Musim Ke-5 Kini Bermula!