Friday, January 18, 2013

Bahasa Jiwa Bangsa


Apa yang kawan-kawan perasan bila tengok gambar di bawah ni?


dapat tak?
heheh..

apa yang kawan-kawan rasa?
nak gelak ker?
marah ker?
keliru ker?

siapa yang harus dipersalahkan?
orang yang order?
atau orang yang buat board tu?

heheheeeee ^_^

A.d.i.o.s


8 comments:

  1. Replies
    1. Fifie bayangkan, sepanjang jalan nak balik umah, AT ngan adik gelak pasal benda ni.. sakit perut dibuatnya.. ^_^

      Delete
  2. muantan pun boleyyyy.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah... xtaula kalau org lain ada perasan @ tak... hahaha

      Delete
  3. aduhai..kenapa jadi muantan? lori ni dari kuantan ke..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh... plat KL sis.. saja tak bagi adik close up kat no plat lori tu.. hehe

      Delete
  4. 2-2 salah...sebabnya...orang yang order x semak dulu sebelum terima...orang yang buat... x teliti... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kan kan... cintailah bahasa kita.. ^_^

      Delete

TQ sebab sudi tinggalkan komen.
Kawan2 memang terbaik..
♥^_^♥