Thursday, December 27, 2012

Maharaja Lawak Mega 2012 - Minggu ke 6



Date : 22.12.2012
Tema : Rancangan TV

Rasanya untuk rancangan ni pun, ramai yang tahu siapa yang telah tersingkir. 
AT tak dapat nak tengok sangat sebab masalah kesihatan.. 
Bila dah makan ubat tu, paham2 ajer la..
sekarang ni pun belum sihat sepenuhnya..
dugaan..
Ramai yang cakap, persembahan JAMBU lagi ummph dari JOZAN..
betul ker?
mungkin jugak
 sejak 2 menjak ni, persembahan JOZAN agak kurang menyengat..
naper?
apakah ianya 1 strategi?
yelah kot..
Kumpulan yang tersingkir dari persaingan MLM2012 di minggu ke 6 ini adalah Bandung Jokers.

Tema minggu ke 7 :
 LOGHAT & KEMBALI KE SEKOLAH

agaknya, siapa yang menyengat kali ni?


A.d.i.o.s


1 comment:

  1. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Imajinasi lebih penting daripada pengetahuan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..

    ReplyDelete

TQ sebab sudi tinggalkan komen.
Kawan2 memang terbaik..
♥^_^♥