Klik Klik - Photographer Hafiz Fital

ada kawan di alam maya ini hantar email kat AT, tapi AT ambil apa yang dia tanya la yer..
"your post mention about the photographer, Usman Samad, but there is another name at the side.
who is Hafiz Fital?"

TQ so much kepada kawan yang bertanya.. memang AT nak citer sekali profile dia ni.. klau tak, buat apalah AT nak 'tepek' nama dia kan.. memang prihatin la kawan ni.. TERBAIK!!

Ok, citer sikit pasal Hafiz Fital ni.. Hafiz Fital ni adalah suami kepada bff AT, Haiyan.. turut meminati bidang fotografi.. berkecimpung dalam bidang ni secara sambilan sejak 2008.. walaupun secara sambilan, alhamdulillah... tak putus2 rezeki dia.. Hafiz Fital dan Usman Samad selalu berkongsi-kongsi idea.. Macam mana boleh kenal? Yelah, Hafiz suami bff AT, Usman plak kawan baik AT.. dari situlah kenal.. heheheh (macam ayat berulang jer kan)

Jom tengok gambar2 hasil dari bidikan camera Hafiz Fital..








Kalau nak tengok banyak lagi hasil kerja dia ni, kengkawan boleh klik kat nama Hafiz Fital kat tepi tu.. Manalah tau, kalau kengkawan 'berkenan' dengan hasil kerja dia ni.. sedikit sebanyak, bertambah jugaklah  komisyen AT.. heheheh... takdelah.. gurau jer..

A.d.i.o.s

Comments

Popular posts from this blog

Si Hijau ku merajuk lagi!!!! - masalah hon & minyak hitam terlebih

Mencari Ramli Musim Ke-5 Kini Bermula!