Restoran McDonalds Terbesar Didunia



Siapa tak kenal dengan logo di atas, sila tampar diri sendiri... hahahahh.... AT baca KOSMO hari, kat area Dunia!.. Restoran McDonalds di Taman Olimpik, timur London merupakan yang terbesar dan paling sibuk di dunia. Restoran 2 tingkat dengan keluasan 32000 kaki persegi itu mempunyai tempat duduk untuk 1500 pelanggan dan mempunyai seramai 2000 pekerja untuk mengendalikan restoran tersebut... mak aihhh...









Favourite aku jugak McD nih.... Kalau kat restoran kita sini AT dah terbayangkan waktu2 sesak, entah macam mana pulak keadaan sesak kat restoran yang ni kan...?? hhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


other info : Click Here & Here



A.d.i.o.s

Comments

Popular posts from this blog

Si Hijau ku merajuk lagi!!!! - masalah hon & minyak hitam terlebih

Mencari Ramli Musim Ke-5 Kini Bermula!