Posts

Showing posts from March, 2012

Alhamdulillah...

dapat naik gred kerja!!
memang la suka...
gaji pun naik..
alhamdulillah...
skop kerja pun makin luas la...
hehehehhhh...
somebody pernah pesan pada AT....
buat kerja biar ikhlas walaupun kekadang kita rasa kerja tu bukan sepatutnya kita yang buat...
somebody pernah pesan pada AT....
jangan kita rasa bosan dengan kerja yang kita buat....
seandainya terpalit rasa sakit hati tu pun, memang ada tempat ngadu...
jangan lupa pada yang SATU....

:::: congrats to Sis Iza Ismail jugak!!!!!!!

A.d.i.o.s

Banjir di Hulu Langat, Selangor 08.03.2012

Image
Hujan lebat pada hari rabu petang secara berterusan selama 4 jam telah menyebabkan paras air sungai langat meningkat... Kesudahannya, pukul 12.30 tengah malam, rumah AT ditenggelami air.. Walaupun hanya setinggi lutut tapi hakikatnya, air naik secara mendadak sampaikan tak sempat nak larikan adik AT yang masih berpantang anak kedua 14 hari...

Tak nak la cerita banyak sebab berita pasal banjir ni memang hangat lepas tu.. Seminggu ada kot cerita ni keluar... 



 






 
 


Banjir surut dalam pukul 5 pagi... Memang sakit badan lepas bersihkan rumah tapi nak buat macam mana.... Benda dah berlaku... Redha je lah...

A.d.i.o.s

Apsal kosong nih?

malas ker?
takde cerita ker?
dah boring ker?
ada masalah ker? sibuk ker?
entahlah.......
AT pun tak tahu ngape...........
nak kata takde cerita, ada jer sebenarnya...........
ish ish ish
sabo jelah yer........