Wednesday, January 18, 2012

Yang mana satu....??

Ni bukan pasal lagu Saloma ngan P Ramlee dalam filem Labu Labi tuh..... Pinjam tajuk jer..... Isinya lain... AT berhajat nak beli kereta baru.... Nak pilih yang sesuai untuk kegunaan keluarga.... Tapi pening la pulak.....

Kalau ikutkan, AT nak sangatttttttttttt  yang nih....


yang ni pun AT berkenan jugak...............


yang ni pun ok jugak....


Ada gak kengkawan cadangkan yang ni



Ayah sendiri yang cadang supaya beli kereta baru... Dia kata Si Hijau tu dah banyak meragam tapi BANYAK JASA tu.... SAYANG oooo walaupun 'dia' tak boleh bercakap...

Pilih-pilih ni pun, macamlah POKET ni TEBAL sangat... budget every month pun nak kena kira jugak... Kalau main petik jari, muncul depan mata kan senang.... takde nak pening kepala... Ini macam nak pilih calon suami jer.... tapi kereta boleh tukar selalu, suami jangan pulak yer.... melalut dah nih..... hehehehh



A.d.i.o.s

No comments:

Post a Comment

TQ sebab sudi tinggalkan komen.
Kawan2 memang terbaik..
♥^_^♥