"Ummi, abang nak pizza hut"

Semalam, Isnin,  waktu pagi anak buah AT menangis sebab tak nak masuk taska.. penat mama dia pujuk tapi tak nak jugak dia masuk.. AT plak yang hiba.. nasib baik mama dia kerja kat taska tu.. Tengah hari AT sms mama dia, terus dia call.. yang bercakap anak buah AT... siap request lagi, "balik nanti, abang nak pizza hut"... budak2, ada jer...

Kebetulan jugak semalam, adik2 pergi keje naik kereta AT. Dah amik mereka semua, rempuh Lebuhraya Persekutuan yang JEM GILER tiap2 petang.... AT ingatkan, anak buah AT dah lupa apa yang dia mintak tengah hari tu, rupa2nya tak... siap cakap lagi, "ummi, abang lapar... nak makan pizza hut".. so, kenalah TUNAI JANJI... Kitorang singgah di Pizza Hut Giant Taman Connaught, Cheras...



memang dia puas hati la kan sebab dapat makan pizza hut..... siap mms gambar kat ats tu pada Sis Iza..... Dah habis makan tu dia siap cakap lagi, "nanti kita makan pizza lagi yer ummi... ummi belanja lagi" adoi anak!!!!!!!!!!!!

***ummi adalah panggilan anak buah AT kepada AT..

A.d.i.o.s

Comments

Popular posts from this blog

Si Hijau ku merajuk lagi!!!! - masalah hon & minyak hitam terlebih

Mencari Ramli Musim Ke-5 Kini Bermula!