Friday, January 27, 2012

Puisi : Kasih hati, kasih jiwa...


Oleh : Ngajad

kasih hati "kau kembali? kemana menghilang selama ini?"
kasih jiwa "tiada ku hilang, cuma malaikat jemput ku datang"
kasih hati "aku menanggung rindu, terlalu ngilu pada mu"
kasih jiwa "ku tahu itu, lantas maafkan daku"
kasih hati "dan kini dikau pulang, untuk kembali?"...
kasih jiwa "daku pulang, tidak ber kembali, sayang..."
kasih hati "aku keliru?"
kasih jiwa "kembali ku, untuk dijemput pulang..."
kasih hati "bagaimana dengan diri ku?"
kasih jiwa "usah kau ragu, dikau akan bersama ku"
kasih hati "bagaimana dengan diri mu?"
kasih jiwa "aku akan selalu bersama mu"
kasih hati "aku keliru..."
kasih jiwa "hati dan jiwa, kau dan aku akan terus bersatu"
kasih hati "dan kini ..."
kasih jiwa "biarkan daku dulu pergi"
kasih hati "sehingga?"
kasih jiwa "sehingga kita disatukan kembali"
kasih hati "dan kini malaikat ku datang menjemput ku pulang"
kasih jiwa "pulanglah, sebentar lagi ku datang..."
kasih hati "aku keliru ?"
kasih jiwa "aku kembali, kerana dijemput malaikat untuk menjemput dikau, sayang"


sumber :: lebih banyak sajak & puisi di http://ngajad.blogspot.com/ ... sudi2lah singgah sebab penulis sajak&puisi ini adalah sepupu AT... ^_^

No comments:

Post a Comment

TQ sebab sudi tinggalkan komen.
Kawan2 memang terbaik..
♥^_^♥