Thursday, November 24, 2011

Buruk Siku...??

hehehe... saja nak pinjam citer ERA FM hari ni...

Perihal kemenangan Lagu Penakut dendangan Yuna yang telah diiktiraf sebagai Lagu Terbaik AIM 18 baru2 ni ditarik balik oleh pihak penganjur.. betul jugak apa yang Abg Nara note. Lagu tu tewas dalam kategori dia sendiri, tapi macam mana plak boleh diangkat sebagai lagu Terbaik.

Fuiyoo.. sejarah oo.. sesuatu yang memalukan... nampaknya AIM masih ada kelemahan yang perlu diperbaiki.. AT ni pun bukannya arif sangat nak bercerita perihal industri hiburan ni.. Benda dah jadi, nak buat macam mana..



*****bila Paknil cakap mana datangnya perkataan buruk siku tu, AT pun terfikir gak... dari mana asalnya aaa.. korang tau ker?? hehehhhh

 

A.d.i.o.s

No comments:

Post a Comment

TQ sebab sudi tinggalkan komen.
Kawan2 memang terbaik..
♥^_^♥