Tuesday, September 06, 2011

Sepah_news_berpecah juga akhirnya!!!

N3 AT sebelum ni berharap agar diorang tak berpecah.. TAPI berpecah jugak.. Dahla sekarang ni susah nak dapat trio lawak macam diorang nih.. Pada AT, tak kisahla kalau dapat tawaran secara individu, jangan berpecah & kekalkan nama Sepah tu.. Ini antara ulasan Jep dalam paparan KOSMO hari ini..


....."Sebelum bermulanya saingan akhir Maharaja Lawak dahulu, memang ada terlintas di fikiran saya untuk berpecah. Kemudian apabila dinobatkan sebagai juara kami berusaha untuk membina semula kumpulan ini. Bagaimanapun, apa yang diusahakan kami ini kelihatan seolah-olah tidak berhasil dan akhirnya saya merasakan perpecahan ini adalah jalan terbaik untuk kami meneruskan karier masing-masing," ujarnya..... klik sini untuk ketahui cerita penuh

hmmmmmm.... nak buat macam mana.. kata sepakat dah dibuat.. takkan nak paksa diorang tarik balik kenyataan tu.. diorang lebih tahu apa yang diorang rasa sekarang nih.. Harap2 bila dah bergerak solo & terkenal - Jep, Shuib & Mamat - jangan lupa pada peminat yang menaikkan nama Sepah.. Tanpa peminat siapalah anda...






A.d.i.o.s

No comments:

Post a Comment

TQ sebab sudi tinggalkan komen.
Kawan2 memang terbaik..
♥^_^♥