Cerita Raya_4_Jemputan dari Cikgu Silat

Cikgu Silat? heheh.. kalau nak tau, AT merupakan ahli Pertubuhan Seni Silat Lincah Malaysia (PSSLM). AT join masa umur 9 tahun. That was in 1992. Nak kata bergerak aktif tu, dulu la.. Sekarang ni dah kurang sikit.. Walaupun cikgu kerapkali ajak ke gelanggang, AT tak tau kenapa macam segan jer.. mungkin faktor umur kot.. hehehehhh


Dia datang ke rumah sebab nak serahkan kad walimatulurus. Anak perempuan dia akan berkahwin minggu depan. Tak sangka, masa memang pantas berlalu.. sempat jugak la terkena dengan dia pasal kahwin ni.. terpaksa jugak la layankan topic tuh..



Jemputan majlis adalah pada 17 September 2011. Insya Allah, AT akan hadirkan diri di majlis itu nanti.



A.d.i.o.s

Comments

Popular posts from this blog

Si Hijau ku merajuk lagi!!!! - masalah hon & minyak hitam terlebih

Mencari Ramli Musim Ke-5 Kini Bermula!