Bolasepak : Kuatkan Cengkaman Mu Harimau Malaya

KECEWA

aku pasti
itu yang aku rasa
sebab
Harimau Malaya tewas kepada Singa Selatan
namun
aku bangga
Harimau Malaya masih kuat mengaum di tanah tumpah sendiri
tanpa putus asa
kuatkanlah cengkaman mu kembali
kerana aku tahu
'kau' mampu berjuang
sehabis kudrat yang ada.




**** Malaysia tewas kepada Singapura 1-1 di Stadium Nasional Bukit Jalil utk layak ke pusingan ke3 kelayakan Piala Dunia 2014. Keputusan agregat 6-4.

**** Sakit hati pun ada gak sebenarnya tapi sakit hati aku ni dah mula bersarang masa perlawanan pertama di Singapura.

****pertahanan kita masih lemah. Malaysia need to do work hard on this.

****ini semua pendapat aku kerana sayangnya aku pada bolasepak Malaysia.


A.d.i.o.s

Comments

Popular posts from this blog

Si Hijau ku merajuk lagi!!!! - masalah hon & minyak hitam terlebih

Mencari Ramli Musim Ke-5 Kini Bermula!