Tuesday, July 19, 2011

Berakhirnya episode JUVANA

Semalam merupakan episod terakhir siri Juvana di TV3. Pada aku, memang BEST!!! Semua watak dalam drama ni memang 'hidup' la. Aku suka cara lakonan diorang semua. Tapi ada antara watak penting dalam siri ni yang aku suka tengok. Antaranya:-
'Daim'
berjaya memperlihatkan wataknya yang matang ketika berhadapan dgn situasi tegang.

'Cikgu Zakiah'
tidak pernah mengalah untuk pastikan pelajar2 JUVANA berubah.

'Botak'
akhirnya tunduk & akur pada 'masalah dalaman' yang dihadapi selama ini.

'Apek'
semangat setia kawan yang dipikul memang 'hidup' dalam cerita ni.

Ini cuma pandangan aku. Masing2 ada pendapat sendiri kan. Tepuk dada tanya selera. Kepada semua pelakon2 JUVANA, TAHNIAH!!!! (diorangtau ker blog aku ni.. heheheheheheehhh)




A.d.i.o.s

No comments:

Post a Comment

TQ sebab sudi tinggalkan komen.
Kawan2 memang terbaik..
♥^_^♥