Sepah - Maharaja Lawak 2011

mungkin lambat utk aku update tapi sampai ke hari ni, aku masih terngiang-ngiang kemenangan kumpulan SEPAH (w/pun aku xde kena mengena dgn diorang). Memang puas hati aku. Tak sia2 undi. Diharapkan dgn kemenangan ini, SEPAH tak berpecah (spt yg aku baca di MURAI.COM). Tolong jangan hampakan peminat (aku juga!!!!!!!!!!!!)

Tahniah SEPAH!!!!!!!!!!!!!!!!



Aku memang suka dgn trio ni selepas Bujang Lapok & Do Re Mi. Kalau dalam trio Bujang Lapok & Do Re Mi, aku suka pd watak Ramli & Do, lakonan Allahyarham Tan Sri P. Ramlee. Utk trio nih, aku suker ngan semua tapi yang paling aku suker ialah.. Jep.. aku pun tak tau ngaper... hehehehehehhh



A.d.i.o.s

Comments

Popular posts from this blog

Si Hijau ku merajuk lagi!!!! - masalah hon & minyak hitam terlebih

Mencari Ramli Musim Ke-5 Kini Bermula!