Wednesday, June 08, 2011

Kemas dapur....

Mata aku dah letih ngadap nombor .. kasi relax skit mata nih.. kita update blog.. Sis Iza & Sis Aaz, jgn report eh... heheheh

semuanya bermula bila ayah sendiri yg bersuara.. ayah ingat nak buat kabinet dapur utk mak.. wah!!!! ini boleh dikategorikan sebagai hadiah ayah untuk mak.. kabinet dapur yg dulu tu kosong.. xde rak, xde pintu. boleh ker dikira sebagai kabinet?? pada aku tak sebab aku panggil pangkin dapur.. (ayat kampung) hehehh.

***lama. time ni aku amik masa kerja2 pecah batu nak dimulakan keesokan harinya. korang sendiri nampak kan, bahagian bawah tu kosong.

AFTER 3 WEEKS..... Tada!!!!


**adik kembar aku. C-buk gak nak bergambar.
**paip sinki.
**dapur masak. tapi x rasmi2 lagi sebab tak pasang hood lagi.

Sorry la yer nampak berselerak lagi sebab tak habis mengemas. Pening gak nak menyusun barang. heheheheheheheheh



A.d.i.o.s

No comments:

Post a Comment

TQ sebab sudi tinggalkan komen.
Kawan2 memang terbaik..
♥^_^♥