Friday, June 10, 2011

2 round jer dulu

Pergi kerja ulang alik lalu kat sini tapi tak pernah nak singgah sekejap utk riadah.

Aku, Sis Iza & beberapa orang rakan ofis sepakat nak berjoging pagi nih. Sepatutnya minggu lepas petang jumaat tapi disebabkan masing2 ada komitmen, tangguh ke minggu ni tapi buat pagi la.



Untuk permulaan ni, 2 round jer dulu. Kira macam warm-up la. Itupun, kejap jalan, kejap joging. Ok la kan.Minggu depan tak tau lagi. Entah kan jadi entah kan tidak..(mcm lagu pulak).


Sis Iza, jom poco-poco!! heheheheh




A.d.i.o.s

No comments:

Post a Comment

TQ sebab sudi tinggalkan komen.
Kawan2 memang terbaik..
♥^_^♥