Thursday, April 07, 2011

Cam On

Pelik kan tajuk entry aku... Cuba korang ungkapkan dalam Bahasa Vietnam.. Reti tak? hehehhhhhh...

Bukan aku yg Vietnam tapi Sis Iza. Dia gi last month. Naper aku x ikut? Keadaan tak mengizinkan. hikhikk... Sis Aaz pun gi sekali. Walaupun aku tak gi, tapi sudi gak diorang bawakkan ole-ole dari sana.


Ini beg kecil, favourite colour tuh - HIJAU- ole2 dari Sis Iza (muat isi handphone & duit nih) dan magnet hiasan.

Yang ni plak dari Kak Pah.. (mampus aku kalau Sis Aaz bagitu dia)... hehehehehhh.. it's a key-chain.. comelkan...

Menunggu gak apa la agaknya ole-ole dari Sis Aaz, tapi sampai la nih takde pun.. hikhik, jangan marah Sis Aaz. GURAU JER. Insya Allah kalau diorang gi lagi ke sana, aku nak ikut. Hopefully no excuse lagi. huhuuhhhhh.. Eh, lupa plak nak bagitau apa maksud perkataan di atas tu. Maknanya TERIMA KASIH.



A.d.i.o.s

No comments:

Post a Comment

TQ sebab sudi tinggalkan komen.
Kawan2 memang terbaik..
♥^_^♥