Tuesday, August 17, 2010

Ya Allah... Ku BeRsYuKuR

lamanya tinggalkan blog.... kasi lap sikit... heheheh (^_^) apa mau cerita ya... huhu..

: 30 julai 2010 :
Alhamdulillah, aku masih lagi diberi peluang oleh Allah S.W.T untuk menjalani kehidupan di muka bumi yg sementara ini. Bertambah lagi umur aku tahun nih. Dapat jugak la hadiah dr mereka2 yg tersayang. Malas plak nak edit.. Nanti arr.. Bagi mereka yang sebaya dengan aku, ada yang telah menjalani kehidupan berumahtangga. Aku? upss!!! jgn cerita lagi.. masih tiada yang pasti.. hehehehhe..


: 10.08.2010 :
Harijadi Syukri Dhobit. Tahun ni, celebrate kat Taska tempat mama dia bekerja. Pejam celik, pejam celik, dah 2 tahun anak buah aku tu.. penawar.. penat balik kejer hilang bila tengok dia.. ragam dia.. kerenah dia.. nak upload gambar sekali, nantila.. papa si Syukri merangkap photographer majlis tak bagi lagi gambar.. dah siap edit nanti aku upload la yer..

Alhamdulillah, sekarang ni berada di bulan Ramadhan. Kewajipan yang harus ditunaikan adalah BERPUASA & MENUNAIKAN ZAKAT. Rasanya dulu masa 1st aku create blog ni, memang dah nak dekat puasa. Ermmmmm ~_^ .....begitu cepat masa berlalu.. Ku mohon agar Ramadhan kali ini lebih bermakna & penuh keberkatan.



A.d.i.o.s


*****planning for berbuka puasa with my rakan sekolah SMKAJ dlm masa terdekat nih.. excited nak jumpa ngan diorang, selalu sms jer.. huhuuuhhh.. perkenalan yg telah pun menjengah 10 tahun, masih baik sehingga kini.. Alhamdulillah ... *****




2 comments:

  1. Sis, batch kita bila plak nak buat majlis berbuka puasa? ;) ..

    ReplyDelete
  2. u plan la, i ikut. Insya Allah. hehehe (^_^)

    ReplyDelete

TQ sebab sudi tinggalkan komen.
Kawan2 memang terbaik..
♥^_^♥