tHe ChAmPiOn GoEs tO...

WORLD CUP 2010


akhirnya............. final world cup telah melabuhkan tirainya di Afrika Selatan pd 12 Julai 2010. Perlawanan akhir (2.30pg waktu malaysia) antara NETHERLANDS & SEPANYOL dgn masa tambahan telah menyaksikan SEPANYOL membawa pulang Piala Dunia tersebut... cewwwahhhh... mcm tulis berita sukan pulak. tukar nada! tukar nada!..heheheheeee..... w/pun tak dpt tgk full game 90 min, tapi dapat jugak aku tgk recap beberapa percubaan menarik di antara 2 pasukan nih.. hmm.. sayang arr.. DAVID VILLA tak score.. hampir2 sebenarnya.. ngeeeeee....

***************************************
BADMINTON GP MALAYSIA 2010

petang semalam pulak tengok perlawanan akhir Kejohanan Badminton GP MALAYSIA antara DATUK LEE CHONG WEI menentang WONG CHOONG HANN.. Malaysia vs Malaysia.. 2-2 favourite tu.. hehe.. Datuk Lee Chong Wei sekali lagi membuktikan kehebatannya apabila menjadi juara GP Malaysia. 3 set tuh. Semalam punyer final semuanya main 3 game. (berpakat agaknya diorang nih.. ups!!sorry)
Terdapat insiden di mana Datuk Lee Chong Wei mempertikaikan quality si penjaga garisan. Aku sendiri tak puas hati dgn keputusan si penjaga garisan tu sebab memang bulu tangkis tu keluar. 2 kali plak tu. Aku rasa badminton pun kena ada penggunaan teknologi video utk tentukan samaada bulu tangkis tu keluar atau tidak dari garisan putih. hehehe... boleh pulak melarat dari kes tak puashati pasal jaringan frank lampard - england...ermmmmm ~_^
apa lagi nak citer ek... xde apa dah kot.. heheheeeeeeeh... nanti sambung lagi..

A.d.i.o.s

Comments

Popular posts from this blog

Si Hijau ku merajuk lagi!!!! - masalah hon & minyak hitam terlebih

Mencari Ramli Musim Ke-5 Kini Bermula!