Posts

Showing posts from May, 2010

Walimatulurus : Husairi & pasangan di Ampang, Selangor

Image
Sunday, 30th May 2010 - hari itu merupakan hari persandingan member kolej aku, Abdullah Husairi @ Aery @ yang aku selalu panggil 'Dollah'. Lama jugak x jumpa/contact dia. Tup2 dpt jemputan kahwin dr dia.
Flashback - 2 weeks be4 wedding : kitaorang contact semula by Facebook - itupun Nizam Shari yg 'tag' undangan majlis perkahwinan si Aery nih. Tq Zam. Lepas 2 hari contact dlm FB, Aery mintak terus address umah aku. Itupun masa mula2 dia sms aku, aku xingat no dia sbb nama x appear. Hehe,sorry Aery. Katanya nak hantar kad undangan. Tak sangka, rupa2nya selama ni kitaorang berjiran daerah - aku di Hulu Langat & dia di Ampang (kecilnya dunia). hehe..
Mula2 tu xtau nak ajak saper. Tanya member2 kolej dulu, masing2 ada hal. Tapi xpela, dekat jer. Kno boleh pergi sorang. Sudahnya, aku ajak adik2 aku. Aku sampai pun lebih kurang kul 2.45pm. Masa ni pengantin tgh bergambar. Mulanya nak bergambar terus tapi pengantin suruh gi makan dulu. Menu utk hari tu, Nasi Minyak, Ayam …

My favourite song : Apa Ku Kisah by One Nation Emcees

Image
Bercerita lagi, lagi dan lagi
Tentang penggantiku dah kau jumpa
Uh.. dia lebih bergaya
Bicara semanis kola!
Dia itu, dia ini, dia la la la... Mungkin kau tak tahu
Ku tak seperti dulu
Selama bersama
Ku bukan dicinta, tapi diperguna
Hanya sia-sia
Apa ku kisah?
Kau mainkan rasa
Kau punca segala
Kau takkan berubah
Apa ku kisah?
Kini ku berdiri
Rela ku sendiri
Tak lagi peduli
Apa ku kisah?
Akan tiba satu masa
Kau akan terkena
Apa ku kisah?
Apa ku kisah? apa? apa ku kisah?
Apa ku kisah? Apa ku kisah?
Dulu ku memang naïf
Sekarang dah naik tariff
Keinsananmu hilang
Janji langsung tak pegang
Aku tak kisah sama siapa engkau bersama
Kau umpama musuhku untuk sekian lama
Kepala pusing
Pusing tidak menentu
Aku bosan caramu
Buatku bercelaru
Orang suka kata-kata yang dusta
Sebelum kau jadi ratu
Baikku jaga (ka-ching) di saku
Mungkin kau tak tahu
Ku tak seperti dulu
Selama bersama
Ku bukan dicinta, tapi diperguna
Hanya sia-sia
Apa ku kisah?
Kau mainkan rasa
Kau punca segala
Kau takkan berubah
Apa ku kisah?
Kini ku berdiri
Rela ku sendiri
Tak lag…