My Favourite Song - Bawaku Terbang by The Fabulos Cats

Entah KENAPA sejak dua menjak ni aku asyik MELAYAN lagu nih. Semenjak terdengar satu BERITA yang MELAPANGKAN hati aku, terasa aku dapat semula diri aku yang SEBENAR. I'm still counting on it, tapi aku berserah kepada YANG MAHA ESA.

Layannnnnnn..............
BAWAKU TERBANG - The Fabulous Cats
Mata ke mata, ke hati
hati ke hati, hati-hati
bibir ke bibir, bicara janji
janji ke janji, jadi hujan
rindu ke rindu, termimpi-mimpi
hari ke hari, nanti di nanti
menanti pasti, pasti di sisi
sisiku kini, ternanti-nanti
bila diceritakan tentang cinta
segalanya muncul sekelip mata
semuanya di depan matanya dia
makan tidur pun tak lena
dia.. cinta
dia.. sayang
aku.. dicinta
aku.. disayang
kamu yang bawaku terbang
kamulah jua yang membawa cinta ke jalannya
kamu yang bawaku terbang
ke bintang kejora cinta kita
kekal untuk selamanya
kita berdua
kian bermesra
rindu makin membara
kita berdua
bermain kata
pasang surut tak endah
dia.. cinta
dia.. sayang
aku.. dicinta
aku.. disayang
kamu yang bawaku terbang
kamulah jua yang membawa cinta ke jalannya
kamu yang bawaku terbang
ke bintang kejora cinta kita
kekal untuk selamanya
mata hati jiwaku
seluas antartik sebesar jupiter
segamit segitiga bermuda
ku ganti sungai merah dengan darahku
rinduku meredupkan
kehangatan cinta kita
mungkin tidak sehebat mana ku dipertikaikan kasih
ku bukan tempat dua ketiga di hati ku cuma kau yang satu
seterusnya nyatanya hanya dirinya jiwanya
jiwa ku rentas benua warna angkasa cinta
cintalah kamu
kamu yang bawaku terbang
kamulah jua yang membawa cinta ke jalannya
kamu yang bawaku terbang
ke bintang kejora cinta kita
kekal untuk selamanya

Seandainya apa yang aku dengar itu satu kepastian TEPAT, maka tidak sia-sia rasa hati aku sepanjang 2 tahun nih ** until today.. As i note before, kuserahkan pada YANG MAHA ESA.



A.d.i.o.s

Comments

  1. apa dong??! bisik la di telinga gue.. =)

    ReplyDelete
  2. Sis, dah confirm baru boleh bisik.. kalau bisik skang, tetiba xbetul&tak pasti&tak jadi, mental problem lagi ety utk kali ke-2.. sabar ek..

    (*v*)

    ReplyDelete

Post a Comment

TQ sebab sudi tinggalkan komen.
Kawan2 memang terbaik..
♥^_^♥

Popular posts from this blog

Si Hijau ku merajuk lagi!!!! - masalah hon & minyak hitam terlebih

Mencari Ramli Musim Ke-5 Kini Bermula!